Nuffnang Ads

Sunday, April 14, 2013

Saranan Tun Mahathir kepada aku...

Pergh!
Lama giler tak update blog neh...

sebok dengan urusan kije harian...
tapi sejak aku cover mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamed aritu, dalam bulan 2-3 ritu,
Tun M cakap, "setiap manusia perlu menulis, untuk tatapan generasi akan datang."



Lepas aje dari tu, aku mula bersemangat nak menulis, pasal diri aku lah, takkan pasal kau pulak... hehe
Tapi tula, sebok sket, skg nila baru ada masa sket, walaupon PRU13 da maken dekat, maken bz lah weh pasni.

tapi takpe, aku cuba juga untuk menulis.
atleast apa aku mencarut kat sini, dapat jugak release tension, ya dak...
daripada update status kt fb, bbm, we chat and so on...
muahahaha....

hurm aku nak mulakan story aku, pasal diri aku? ada ke yang best? cam borink aje...
oh tidak! my life is greatest life! opcoz hidup aku bermakna...

hurm...
ni kira artikel untuk mukadimah ajelah...
pasni baru aku memulakan karya aku, di sini, blogger...

' Chapter of My Life '

No comments:

Post a Comment